Politica de returnare

 Politica de returnare este valabila pentru clienți persoane fizice, pentru comenzile online si telefonice.                     

 In cazul comenzilor online cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renuntare la un serviciu expira in termen de 14 zile de la:

– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – în cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

Conform legislației în vigoare admelectronic.ro acceptă returnarea produselor în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu următoarele condiții:

-            -  Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeași stare in care le-ati primit, nu prezinta urme de folosire, sunt in stare perfecta de functionare, au ambalajul original si accesoriile in stare perfecta 

          -  Produsele care nu au facut obiectul unei comenzi speciale

          -  Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel și vreti sa le returnati pe toate, asiguri-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se accepta doar daca sunt sigilate. 

-         Produsul se returneaza cu toate documentele cu care a fost livrat: factura fiscala, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) .

 

-         admelectronic.ro va returna clientului contravaloarea produsului în termen de 14 zile calendaristice de la data receptionaii returului sau de la momentul confirmarii expedierii coletului catre magazinul nostru. Detaliile modalitii de returnare (prin mandat postal, ordin de plata bancar) vor fi stabilite dupa acceptarea produselor in returnare.     

           Costurile de transport si cel al returnarii contravalorii sunt suportate de catre client.                    


  Daca costul transportului de returnare este mai mic decat cel al valorii de returnat si clientul a optat pentru transportul cu plata la destinatie, acest cost se va scade din valoarea de returnat. 

-        Nu se accepta returnarea produselor cu specificarea cererii unui ramburs (contravaloarea de returnat). Produsele mai intai vor fi verificate de catre Adm Electronic SRL. 

-         In limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa în acest sens prin email sau prin formularul de retur

 

Nu se pot returna produsele in urmatoarele cazuri:

 - nu se pot returna produsele asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

 -  nu se pot returna software-uri sau produse care contin licențe de software care au fost desigilate sau instalate astfel ca reinstalarea lor sa nu mai fie valabila.

- din motive de igiena si din motive de protectie a sanatatii nu se pot returna: mustiucuri, ancii, fluiere, naiuri, muzicute, camertoane, casti  in-ear.

- in cazul constatarii unor deficiente de functionare datorita utilizarii sau deficiente in aspectul produsului, admelectronic.ro poate refuza returul sau poate propune acceptarea returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost de restocare) din valoarea produsului.

 

Returnarea produselor în garanție:

Toate produsele cumparate prin admelectronic.ro sunt insotite de certificate de conformitate si garantie.     

Daca produsele prezinta defectiuni si toate conditiile de acceptare din certificatul de garantie sunt indeplinite, produsele se vor returna la adresa firmei noastre.

Produsele pot fi returnate personal sau prin curierat rapid. Plata returnarii este suportata de catre client.

Reparatia sau inlocuirea produselor se vor face în termen de 15 zile de la receptia produsului. În cazul lipsei pieselor de schimb la furnizor, daca inlocuirea acestora trece peste 30 zile lucratoare de la receptionarea produsului defect, produsul se va inlocui cu unul nou. Daca nu se mai poate inlocui (de ex: produsul nu se mai afla în productie, sau timpul de livrare este extrem de lung) se va propune clientului posibilitatea returnarii contravalorii produsului.

Garantia produselor reparate/inlocuite se va extinde cu timpul scurs în perioada returnata.