Politica de returnare
Politica de
returnare este valabila pentru clienți persoane fizice, pentru comenzile online
si telefonice.
In cazul comenzilor
online cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze
un bun sau sa renunte la un serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara
invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renuntare
la un serviciu expira in termen de 14 zile de la:
– ziua in care Cumparatorul
intra in posesia fizica a ultimului Bun – în cazul in care Cumparatorul comanda
printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua in care
Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – în
cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese
Conform legislației în
vigoare admelectronic.ro acceptă returnarea produselor în termen de 14
zile calendaristice de la primirea produsului cu următoarele condiții:
- - Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeași stare in care le-ati primit, nu prezinta urme de folosire, sunt in stare perfecta de functionare, au ambalajul original si accesoriile in stare perfecta
- Produsele care nu au facut obiectul unei comenzi speciale
- Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel și vreti sa le returnati pe toate, asiguri-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se accepta doar daca sunt sigilate.
- Produsul se returneaza
cu toate documentele cu care a fost livrat: factura fiscala, certificatul de
garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) .
- admelectronic.ro va returna clientului contravaloarea produsului în termen de 14 zile calendaristice de la data receptionaii returului sau de la momentul confirmarii expedierii coletului catre magazinul nostru. Detaliile modalitii de returnare (prin mandat postal, ordin de plata bancar) vor fi stabilite dupa acceptarea produselor in returnare.
Costurile de transport si cel al returnarii contravalorii sunt suportate de catre client.
Daca costul transportului de returnare este mai mic decat cel al valorii de returnat
si clientul a optat pentru transportul cu plata la destinatie, acest cost se va
scade din valoarea de returnat.
- Nu se accepta returnarea produselor cu specificarea cererii unui ramburs (contravaloarea de returnat). Produsele mai intai vor fi verificate de catre Adm Electronic SRL.
- In limita termenului
dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa în acest sens prin email sau
prin formularul de retur
Nu se pot returna
produsele in urmatoarele cazuri:
- nu se pot
returna produsele asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate,
cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri,
lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
- nu se
pot returna software-uri sau produse care contin licențe de software care au
fost desigilate sau instalate astfel ca reinstalarea lor sa nu mai fie
valabila.
- din motive de igiena
si din motive de protectie a sanatatii nu se pot returna: mustiucuri, ancii,
fluiere, naiuri, muzicute, camertoane, casti in-ear.
- in cazul constatarii
unor deficiente de functionare datorita utilizarii sau deficiente in aspectul
produsului, admelectronic.ro poate refuza returul sau poate propune acceptarea
returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost de restocare) din valoarea
produsului.
Returnarea produselor
în garanție:
Toate produsele cumparate prin admelectronic.ro sunt insotite de certificate de conformitate si garantie.
Daca produsele prezinta defectiuni si toate conditiile
de acceptare din certificatul de garantie sunt indeplinite, produsele se vor
returna la adresa firmei noastre.
Produsele pot fi
returnate personal sau prin curierat rapid. Plata returnarii este suportata de
catre client.
Reparatia sau inlocuirea
produselor se vor face în termen de 15 zile de la receptia produsului. În cazul
lipsei pieselor de schimb la furnizor, daca inlocuirea acestora trece peste 30
zile lucratoare de la receptionarea produsului defect, produsul se va inlocui
cu unul nou. Daca nu se mai poate inlocui (de ex: produsul nu se mai afla în
productie, sau timpul de livrare este extrem de lung) se va propune clientului
posibilitatea returnarii contravalorii produsului.
Garantia produselor
reparate/inlocuite se va extinde cu timpul scurs în perioada returnata.